A Polgármesteri Hivatal Mogyoród a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
számviteli ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest megye, 2146 Mogyoród, Dózsa György út 40.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. számú melléklet: 19. Pénzügyi és számviteli feladatkör I-II. besorolási osztáll
Ellátandó feladatok:
- A Mogyoródi Polgármesteri Hivatal, Mogyoród Nagyközség Önkormányzata, a hozzá tartozó intézmények és nemzetiségi önkormányzatok gazdálkodási feladataival kapcsolatos teendők, így különösen: pénzforgalomban megjelenő nem készpénzes számlák könyvelése, egyéb számlák, értékpapírszámlák, devizaszámlák könyvelése, pénzforgalom nélküli vegyes könyvelési tételek könyvelése az ASP gazdálkodási programban. Utalások teljesítése
- Tárgyieszköz nyilvántartás, könyvelés. Leltározással, illetve leltárellenőrzéssel járó feladatok ellátása, selejtezéssel kapcsolatos teendők ellátása, negyedévente az értékcsökkenés elszámolása, a főkönyvi feladás elkészítése
- Az analitikus és főkönyvi nyilvántartások, illetve függő tételek egyeztetése, szállítói-vevői folyószámlakezelés – egyeztetés, követelések értékvesztésének nyilvántartása, könyvelése
- EBR42 rendszerben történő adatszolgáltatások elkészítése-előkészítése
- Egyéb adatszolgáltatások
- Figyelemmel kíséri és elkészíti – előkészíti az ÖNEGM rendszerben történő pályázati adatlapokat
- Részvétel az önkormányzati pályázatok pénzügyi lebonyolításában
- Áfa analitika vezetése, egyeztetése. Önkormányzat adóbevallásainak elkészítése – előkészítése •Részvétel az önkormányzat és intézményei, a nemzetiségi önkormányzatok elemi költségvetésének elkészítésében, az önkormányzat költségvetési rendelet-tervezetének, rendeletmódosításainak és zárszámadási rendelet-tervezetének elkészítésének
- Ellátja a pénzügyi teljesítésekről történő adatszolgáltatás elkészítését (Havi, negyedéves jelentések, mérlegkészítés, valamint az éves beszámoló) a különböző könyvvezetési és beszámolási rendszereket segítő programok segítségével (ASP, KGR-K11, mérlegjelentés, pénzforgalmi jelentés)
- Ellátja a Képviselő-testület és bizottságai üléseire készítendő pénzügyi tárgyú előterjesztések előkészítését
- Ellátja az államháztartáson kívülre nyújtott támogatásokkal kapcsolatos feladatokat (támogatási szerződések nyilvántartása, elszámolások ellenőrzése)
- Feladatai során az ASP rendszer alkalmazása.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Ellátandó feladatoknál felsorolva.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a(z) Közszolgálati Szabályzat az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középiskola/gimnázium, gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens képzés,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Főiskola, felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai felsőfokú képesítés,
- Költségvetési szervnél szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- Mérlegképes könyvelői végzettség államháztartási szakon.
- A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- 87/2019.(IV.23.) Korm.rendelet 1. melléklete szerinti önéletrajz az összes munkahely pontos adatainak feltüntetésével
- Az iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata.
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- A pályázó nyilatkozata, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak, a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, valamint a www.mogyorod.hu weboldalon megtalálható adatkezelési tájékoztatót megismerte és az abban foglaltakat elfogadja.
- Nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról.
- Nyilatkozat, hogy a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. év CXCIX. törvény 84-85. §-a szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2020. szeptember 21. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. szeptember 14.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Illés-Németh Anita Irodavezető, Kovács Anikó Irodavezető helyettes nyújt, a a 06-28/540-716/200, mobil: 06-30/663-9842 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Polgármesteri Hivatal Mogyoród címére történő megküldésével (2146 Mogyoród, Dózsa György út 40. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 8559/2020. , valamint a munkakör megnevezését: számviteli ügyintéző.
- Elektronikus úton Sohajdáné Króner Judit részére a kroner.judit@mogyorod.hu E-mail címen keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokról a Mogyoródi Polgármesteri Hivatal jegyzője, mint a kinevezés és munkáltatói jogok gyakorlója dönt. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. szeptember 18.