A mai naptól felfüggesztette a Volánbusz a helyi és helyközi járatokon az első ajtós felszállást és a vezetőnél történő jegyértékesítést. Mindenkit arra bíztatnak, hogy a jegyét mobil alkalmazáson keresztül, vagy előzetesen, interneten vegye meg. Igen ám, de nem mindenki boldogul ezekkel az eszközökkel, ráadásul Mogyoródon nincs hivatalos jegy-értékesítő hely… Megkérdeztük a közlekedési társaságot, milyen lehetőségeink vannak ebben a helyzetben, és ezt a választ kaptuk.
“Az autóbuszon történő jegyvásárlás átmeneti felfüggesztésére az autóbusz-vezetők és az utasok, közvetetten a lakosság egészségének védelme érdekében került sor. Nem célunk az utazni szándékozók utazásból történő kizárása, pótdíjazása: közszolgáltatóként arra törekszünk, hogy biztosítsuk a munkába járás feltételeit, valamint az üzletek és intézmények megközelíthetőségét. Azon utasaink számára, akik nem rendelkeznek menetjegy vagy bérlet vásárlását lehetővé tevő mobileszközökkel, vagy egyéb, méltányolható okból nem tudnak elővételben menetjegyet vásárolni, 2021. március 29-től – a fedélzeti jegykiadás ideiglenes felfüggesztésének időtartama alatt – biztosítjuk, hogy az utazás során, az ellenőrzések alkalmával, pótdíj megfizetése nélkül is megválthassák jegyüket.“ – fogalmaztak. – “Ebben a mindenki számára nehéz és rendkívüli helyzetben továbbra is folyamatosan dolgozunk új értékesítési csatornák bevonásán. Rendszeresen munkába járó utasaink számára a bérletvásárlás a legjobb megoldás. Március havi helyközi bérleteink a húsvéti ünnepek miatt a megszokottnál tovább, 2021. április 7-én éjfélig érvényesek. Nem munkába járó utasainktól azt kérjük, előre tervezzék meg utazásaikat, és elővételben vegyék meg jegyeiket.”
(Borítókép: Volánbusz)
Miért nem lehet gyüjtő jegyet venni mint a bkv járatain és az érvényes lenne egy évig én biztos vásarolnék igy nem lenne vita