Pénzügyi ügyintézőt keresnek

Pénzügyi ügyintézőt keres a mogyoródi Polgármesteri Hivatal, teljes munkaidőbe, határozatlan idejű közszolgálati jogviszonyba.

Ellátandó feladatok:
– Adatszolgáltatások határidőben történő elkészítése (pl. EBR42, KGR, E-adat, ÁSZ) – Pályázati anyagok, adatlapok elkészítése (pl. ÖNEGM),
– Havi, negyedéves, éves adatszolgáltatások (költségvetési jelentés, mérlegjelentés, költségvetési beszámoló) elkészítése, feltöltése
– Év eleji nyitó és év végi zárlati munkálatok elvégzése
– Készpénzes forgalomban megjelenő gazdasági események kötelezettségvállalásainak rögzítése az Önkormányzat és intézményei, valamint a Nemzetiségi Önkormányzatok tekintetében,
– Gazdasági események könyvelése az Önkormányzat és fenntartásában lévő intézményei, valamint a Nemzetiségi Önkormányzatok tekintetében,
– Pénztárakra vonatkozó gazdasági események könyvelése és/vagy ellenőrzése az érvényesített utalványok alapján,
– Pénzkezelési Szabályzatban megfogalmazott pénztárosi feladatok ellátása,
– Szigorú számadású nyomtatványok, bizonylatok nyilvántartása, felhasználásának ellenőrzése,
– Leltározásban, selejtezésben, annak adminisztrációjában való részvétel a kiadott ütemterv és utasítás alapján.

Jogállás, illetmény és juttatások: a jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a(z) Közszolgálati Szabályzat az irányadók.

Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet,
• Középiskola/gimnázium, gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői képzés,
• Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
• Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• Főiskola, felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai felsőfokú képesítés,
• Költségvetési szervnél szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
• Mérlegképes könyvelői végzettség államháztartási szakon.
• Pénztárosi tapasztalat.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• Iskolai végzettséget, képesítést igazoló okiratok másolata.
• 87/2019.(IV.23.) Korm.rendelet 1. melléklete szerinti önéletrajz az összes munkahely pontos adatainak feltüntetésével.
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy az igénylés igazolása.
• A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, valamint a www.mogyorod.hu weboldalon megtalálható adatkezelési tájékoztatót megismerte és az abban foglaltakat elfogadja.
• Nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról.
• Nyilatkozat, hogy a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 84-85. §-a szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn.

A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Polgármesteri Hivatal Mogyoród címére történő megküldésével (2146 Mogyoród, Dózsa György út 40.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1421/2022., valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi ügyintéző.
• Elektronikus úton Sohajdáné Króner Judit részére a kroner.judit@mogyorod.hu e-mail címen keresztül

A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető. A pályázat benyújtásának határideje: 2022. március 4. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Illés-Németh Anita Pénzügyi Irodavezető nyújt, a 06-28/540-705, 06-30/663-9805 -os telefonszámon. A pályázatokról a Mogyoródi Polgármesteri Hivatal jegyzője, mint a kinevezés és munkáltatói jogok gyakorlója dönt. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje: 2022. március 11.

Borítókép: Freepik

Ossza meg másokkal is a cikket!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük