Újra nyit az ügyfélszolgálat

A járvány enyhülésének köszönhetően újra indul a személyes ügyfélfogadás a Mogyoródi Polgármesteri Hivatalban a jövő hét hétfőtől, 2021. május 31-től. A maszk használata továbbra is kötelező, és az ügyféltérben csak egy ügyfél tartózkodhat.

Hétfőtől ismét személyesen lehet ügyeket intézni a Mogyoródi Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán, a Dózsa György út 33.-ban.

Hétfőnként 8-12 és 13-18 óra között igazgatás és műszaki ügyekben, szerdánként 13-16 óra között adó, igazgatás és műszaki ügyekben várják a lakosokat. A személyes ügyintézés során az épületben egy pultnál egy időben egy-egy ügyfél tartózkodhat, az önkormányzat azt kéri, hogy amíg sorra nem kerülnek, az épület előtt, szabadtéren várakozzanak! Belépés előtt továbbra is használják a kihelyezett kézfertőtlenítőket és viseljék a szájmaszkot!

Az ügyfélszolgálati irodán hétfő-csütörtök: 8-12-ig és 13-15-ig, pénteken 8-11 óráig lehetőség van továbbá: általános tájékoztatás kérésére, lakcímbejelentésre, illetve nyomtatvány igénylésére és iratleadásra. 

Továbbra is lehet telefonon időpontot foglalni a következő ügyekben:

Adókkal kapcsolatos információkat munkaidőben a 06-30-663-9804-as számon, illetbe a karacsony.marta@mogyorod.hu , és a kublik.eva@mogyorod.hu e-mailen lehet kapni.
A műszaki, településüzemeltetési kérdésekben munkaidőben hívható a 06-30-230-7648-as szám, illetve emailt a mogyorod@mogyorod.hu-ra várnak.
Igazgatási, általános hatósági ügyekkel kapcsolatos információk munkaidőben a 06-30-663-98-03-as számon és a mogyorod@mogyorod.hu emailen kaphatók.
Halaszthatatlan – köztemetés, anyakönyvi, házassági – ügyeket a 06-30-663-9803-as számon és a tadics.attila@mogyorod.hu, illetve a kerteszne@mogyorod.hu email címeken tudnak intézni.

Ossza meg másokkal is a cikket!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük